You can type here any text you want

Need Help

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

rob nolan

Active Member
I WAS DRIVING MY CAR TODAY AND GOT ON IT RAN GREAT. WENT TO THE PARTS STORE CAME OUT TO START IT UP AND IT WAS LOADING UP ON ME SPITIN, SPUTTER LIKE A INJECTOR OR A REGULATOR IS HANGING OPEN OR SOMETHING. I SHUT IT OFF FOR ABOUT 10 MIN AND IT IDLE FINE THEN THE SAMETHING HAPPEN AGAIN TAP ON THE REGULATOR AND INJECTORS STILL THE SAME. MY MODS ARE 55 POUND INJECTORS MODDED ECM BY RED ARMSTRONG CHAMPION HEADS, CHAMPION PORTED INTAKE, 206-206 WEBER CAM, ATR DOUBLE PUMP AND SO ON. THANKS ROB

Originally posted by UNGN
MAF sensor?
How much for a good used MAF sensor. Plus i went back out in the garage tonight started it up and it idleing great for about 10 min and then it started doing the same stuff again you can smell the raw fuel it about gags you black smoke pumping out the tail pipes running rich i have a direct scan would it bring a code up on it if it was the MAF sensor thanks Rob

That was the exact symtoms of my bad MAF sensor, and it didnt throw a code. Tap on it, and it should stutter. Good time to get the translator + extender.

Originally posted by The Boost Creep
That was the exact symtoms of my bad MAF sensor, and it didnt throw a code. Tap on it, and it should stutter. Good time to get the translator + extender.
WELL IF THATS THE CASE I GUESS I'LL WAIT AND BUY THE ONE RED ARMSTRONG IS MAKING THE RAPTOR

they say the raptor is for 10 second and faster cars. How about the new Translator rev E, cant wait to get me one.

THE THING I HEARD IS IT WORKS WELL WITH 55 POUND INJECTORS ON UP ANYTHING BELOW THAT WILL NOT SEE BIG HP GAINS BY THE WAY I JUST WENT OUT TO THE GARAGE AND FIRED IT UP IDLE GREAT THEN I TAPPED ON IT AND IT STUMBLED A LITTLE JUST LIKE LAST NIGHT STARTED IT UP AND IT IDLED GREAT FOR ABOUT 10 MIN THEN IT DID THE SAMETHING PUFFING OUT BLACK SMOKE SPITTIN AND SPUTTERING THANKS ROB

Back